https://turkeyoutdoor.org/, Türkiye’de outdoor (açık hava etkinlikleri) hakkında bilgi sağlayan bir web sitesidir. Site, yürüyüş, kamp, bisiklet, kano, dağcılık, kaya tırmanışı, rafting, dalış, yamaç paraşütü, binicilik gibi çeşitli açık hava etkinlikleri hakkında rehberler, rotalar, haberler ve etkinlikler sunmaktadır.

Outdoor Aktiviteleri Paylaşım Merkezi

Doğaseverler, outdoor tutkunları ve macera arayışındakiler için Türkiye’nin en kapsamlı etkinlik platformu artık hizmetinizde! TurkeyOutdoor.org olarak, doğa yürüyüşü grupları, outdoor kulüpleri ve bireysel maceraperestleri bir araya getiriyoruz.

İletişim Adreslerimiz. Bu adresler üzerinden etkinlik detaylarını ve resimlerinizi bize iletebilirsiniz.

Türkiye’nin outdoor tutkunlarını bir araya getiren platformda siz de yerinizi alın! ✨

Antalya’da Dağcılık: Geyik Sivrisi Sarp Katran Zirvesi Çıkışı

Her dağcı için yeni bir yürüyüş rotası yeni bir heyecan demektir.

******************************************************************

Geyik Sivrisi Sarp katran zirvesi. çıkışımız.

*Antalya batısı ve Akdeniz dağlarımızdan olan ve kentimizin en zor ve teknik malzeme kullanılarak çıkılan tek dağımızdır Geyik Sivrisi.

Antalyamızdan batıya baktığınızda ilk gözünüze çarpan ve Antalya iline bakan yüzü çok sivri ve tamamı ormanlık alanı mevcut ve orman asil ağaçlarından olan, Sedir,ardıç,meşe, gibi sık alanları gürülen, orman halkınında yaşam alanı bulunan, Batıdan,doğuya doğru uzanıp ve tek parça kayalıklardan oluşmuş,hiç bir dağ ile bağlantısı olmayan,kireç taşı oluşumu, kıyı beydağlarının,milli parklar bölümünün av koruma sahası içinede giren,kuzeyinde,Çağlarca ( şerafettin bayırı ),Geyikbayırı köyleri olan, Güneyinde Hacı sekilliler köyü ve boğa çayı olan, batısında,feslikan yaylası ve bereket dağları, doğusunda ise Antalya ili olan bir dağımızdır.

Ekibimiz sabah 08.00 de Antalya ilinden özel araçla çıkış yaparak,ihtiyaç molasından sonra,çakırlar köyü,akdamlar,geyik bayırı köyü ve çağlarca köyünden geçip,kozağacı yaylası yoluna girerek karşımızda görülen geyik sivrisini muhteşemliğini seyredip, çınarlıya geldik. Milli parklar yada av koruma müdürlüklerinin su depğosu mevkiide bulunan girişi yasaklanmış olan kapıdan beriye aracımızı koyarak. orman yolundan yaya olarak karabel yaylasına vardık.

Buradan doğuya bakan tarafındaki daha önceden belirttiğimiz taş işaretleri bularak yavaş tempoyla çıkışa başladık. saatlerimiz. 10 civarları.

Hava çok soğuk ve kuzeyden esen rüzgardan kurtulmak için sıkı giyinmişiz. zaman zaman kısa molalar vererek yükselmeye başladık. bazı geçiş yollarımızın üzerine koca çam ağaçları devrilmiş ve çıkışları kapatmış.

Bu engelleri alternatifini bizden daha önce çıkış yapan arkadaşlarımız farklı rotalar yaparak onları takip edip orman asil ağaçlarının arasından ve mevsimin sıklemen,ve kardelenleri fotoğraflayarak nihayet saat.12.30 da zirveye vardık.

Muhteşem bir Antalya,akdeniz,beydağları ve köyler ile yaylalar manzarası var. fotoğraflıyoruz. ersoyun espirileri çoğalmaya başladı,keyfler yerinde ekip birbirini çok özlemiş kimse geriye dönmek istemiyor.

Zirve defterini buldum,raporu yazdım. tekrar naylon torbalara koyup kutusunu koca kayanın korunaklı yerine yani zirve bayrağına bakan tarafa yerleştirdim.

Yemeklerimizi ortaklaşa paylaşıyoruz. sohbetler muhteşem. ekip fotoğraflarını tamamlıyorum. nihayet iniş için konuşma yapıp inişe geldiğimiz yerden inerek iki saate yani saat. 17 sularında aracımıza vardık.

Keyifliydik,uzun zamandır bu ekip arkadaşlarımla dağa çıkamamıştık.

Hepsine çok teşekkür ederim. 24.03.2024.

Not; Geyik sivrisinin Doğudan batıya sırt hattından başarıyla geçen Fahri Altun ve diğer arkadaşları kutluyorum.

Şuradan alıntıdır: https://www.facebook.com/dagciomer

TurkeyOutdoor.org: Doğayla Buluşmanın Adresi!

TurkeyOutdoor.org, Türkiye’nin en heyecan verici outdoor platformu! Yürüyüş, kamp, bisiklet, kano, dağcılık, kaya tırmanışı, rafting, dalış, yamaç paraşütü, binicilik gibi birbirinden serüven dolu doğa sporları hakkında detaylı rehberler, eşsiz rotalar, güncel haberler ve unutulmaz etkinliklerle dolup taşıyor.

Türkiye’nin Doğasını Keşfedin! TurkeyOutdoor.org, Türkiye’nin dört bir yanındaki doğal güzellikleri keşfetmek isteyenleri bekliyor. Her bir etkinlik için özenle hazırlanmış bilgiler, göz alıcı rotalar, etkileyici fotoğraflar ve ilham verici videolar sizi bekliyor. Ayrıca, Türkiye’deki açık hava etkinlikleriyle ilgili en güncel haberlere ve etkinlik takvimine de göz atabilirsiniz.

Outdoor Tutkunlarına Özel Rehber!

TurkeyOutdoor.org, Türkiye’de outdoor etkinliklere ilgi duyan her seviyeden maceraperest için mükemmel bir kaynaktır. Deneyimli gezginlerden yeni başlayanlara kadar herkese hitap eden bu platform, Türkiye’deki açık hava etkinliklerine dair aradığınız her şeyi sunuyor. Doğa, kamp ve macera arayanlar için ideal bir rehber olarak öne çıkıyor. Sizi, unutulmaz bir doğa serüvenine davet ediyoruz! TurkeyOutdoor.org ile hayalinizdeki maceraya adım atın!